Оплата та доставка

Оплата

Оплатити замовлення можна наступними способами:

1Оплата після платою

При отриманні посилки на "Новій Пошті" а також "Делівері". Цей спосіб зручний тим, у кого відсутні банківські карти чи ні можливості на здійснення оплати через банк.

Оплата карткою онлайн або оплата системою Privat24

Мінімальна сума замовлення для після оплати 500, 00 грн. Всі замовлення до 500,00 грн 100% оплачуються на карту

2Грошовий переказ на картковий рахунок

Переконливо просимо після того, як вами буде здійснена оплата замовлення, повідомити про це нашому менеджеру в телефонному режимі вказавши також ваші контактні дані (ПІБ, адреса), точну суму переказу і час оплати. Ця інформація допоможе нам безпомилково і вчасно сформувати замовлення і організувати його доставку.

3Оплата за безготівковим розрахунком

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

Мінімальна сума замовлення складає 500 грн.

Доставка

Час доставки становить в середньому 1-3 робочих дні з моменту відправки, а у віддалені регіони-до 7 діб.

Існують кілька варіантів відправки:

  • на склад "Нової Пошти" 
  • на склад "Делівері"
  • на склад SAT

В Україні функціонують понад тисячу відділень "Нової пошти." При оформленні замовлення клієнт вказує номер найбільш підходящого відділення.

Перевірити статус вашого замовлення можна по товарно-транспортної накладної можна на сайтах вантажоперевізників або ж зателефонувавши їм на гарячу лінію.

Вартість доставки замовлення визначається тарифами вантажоперевізника і сплачується при отриманні посилки.

При прибутті товару на склад клієнт отримує відповідне sms-повідомлення. Зверніть увагу, що після доставки на склад вантажоперевізника ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів, в Делівері- не більше 7 днів. За закінчення цього рядок товар автоматично, без повідомлення одержувача, повертається відправнику.

Для отримання замовлення клієнта необхідно пред'явити паспорт або водійське посвідчення, а також вказати номер декларації (з sms-повідомлення, яке прийде на ваш номер телефону). Якщо ви не можете особисто отримати замовлення, то це може зробити ваше довірена особа. Для цього йому необхідно пред'явити свій і ваш паспорт. Бажано також повідомити дані нового одержувача нашого менеджера.

Увага! Нагадуємо: якщо вами обраний "накладений" спосіб оплати, то при отриманні замовлення клієнт оплачує транспортні послуги плюс вартість товару.

Повернення

Обов'язково перевірте цілісність упаковки і товару! У разі виявлення будь-яких дефектів оформляється відповідний акт, що дасть вам право отримати страховку, обміняти товар або отримати назад сплачену грошову суму.

Претензії не будуть прийматися, якщо пошкодження виявлені після отримання товару.

Коли ж отриманий товар належної якості, але з якихось причин вас не задовольняє, ви маєте можливість провести обмін, або ж повернути його не пізніше 14 діб з моменту отримання, що відповідає положенням Закону України "Про захист прав споживача".

Обміну підлягає товар, якщо дотримані наступні умови:

  • є в наявності відповідний розрахунковий документ;
  • збережені цілісність упаковки, пломби, ярлики;
  • не порушені комплектація і споживчі властивості;
  • обмінювався товар вами не використовувався, на ньому не має дефектів і сліди експлуатації (потертість, відколи, подряпини і т.п.).