Оплата і доставка

Наш сайт створений для Вашої зручності і економії часу! Оформлення замовлення безпосередньо на нашому сайті дозволяє Вам повністю контролювати весь процес вибору товару.

Як зробити замовлення.

Порядок оформлення заказів.

– Виберіть необхідний Вам товар, рухаючись по «Каталогу», по «Прайс листу», або через «Пошук». Товари в каталозі та в прайс листі поділені на шість головних категорій які містять перелік колекцій з фотографіями та інформацією про вироби.

– Щоб додати товар до замовлення, впишіть цифрою необхідну Вам кількість у відповідне віконце “кількість”, та “покладіть його в кошик”, натиснувши кнопку «Купити». Після чого Ваш товар кладеться в «Кошик». Ви маєте можливість продовжити вибір товарів, або переглянути вміст кошика з вибраними Вами товарами натиснувши «Переглянути кошик».

– В кошику Ви можете переглянути та відредагувати таблицю з переліком замовлених товарів, їх описом, фото, цінами, кількістю та загальною сумою. З кошика можна знов «Повернутись до покупок», та додати до замовлення інші товари, повторивши усі вищезазначені дії.

– Перевірте в «Кошику» правильність вашого замовлення, та натисніть «Оформити замовлення».

– Після оформлення замовлення перевірте свої контактні дані та напишіть в вікні «Коментарі» свої побажання, деталі доставки та інше.

– Якщо все добре – натискаєте «Підтвердити замовлення». Ваше замовлення буде отримано нами та надіслано вам на електронну пошту. Далі ми проводимо внутрішню обробку Вашого замовлення, звірку кількості товарів зі складом. З Вами зв’яжуться співробітники нашої компанії, з якими Ви зможете узгодити деталі оплати та умови доставки.

Важливо!!! Оплата проводиться тільки після перевірки та підтвердження нами кількості замовлених товарів та загальної суми! Для прискорення відправки замовлення, просимо Вас про проведення оплати за товар повідомити нас електронною поштою або по телефону.

Також Ви можете зателефонувати до нас в робочий час, і ми допоможемо Вам в формуванні замовлення.

– Перегляд минулих замовлень:

Ви можете переглянути історію замовленнь, які Ви зробили в минулому. В лівому куті сторінки натисніть Статистика покупок. В новому вікні відкриється список всіх Ваших замовлень з переліком дати, кількості та вартості. Натиснувши в списку на значок “+” Ви можете переглянути детальну інформацію.

При необхідності, Ви можете самі редагувати свої контактні дані та змінювати пароль доступу в систему. Для цього натисніть на відповідні ссилки Моя информація та Зміна паролю, і проведіть редагування.

Умови співпраці з інтернет-магазинами.

Компанія «Світ Сувенірів» пропонує співпрацю з інтернет – магазинами.

Варіанти співпраці:

1. Мінімальна сума замовлення для отримання оптових цін – 5000 грн

2. Якщо сума заказу менша, то ціна збільшиться на 10%

3. Оптові ціни для інтернет-магазинів представлені у нас на сайті, рекомендовані роздрібні ціни ви можете отримати на електронну пошту, надавши запит менеджеру.

Доставка.

Доставка замовленого товару здійснюється відправкою наступними транспортними компаніями: ІнтаймНова пошта , ЄвроекспресМіст-Експрес на вибір або самовивозом зі складу. Мінімальне замовлення 5000 грн При замовленні товару вартістю від 7500 грн – доставка товару є безкоштовною Вам до дверей, при замовлені від 5000-7500 грн – доставка товару є безкоштовною до складу транспортної компанії у Вашому місті і до 5000 грн – доставка проводиться за рахунок отримувача.

1. Терміни доставки.

Як правило, ми відвантажуємо товар протягом 1-2 дні з моменту надходження грошей за Ваше замовлення на наш рахунок. Середній строк доставки транспортними компаніями 2 – 3 дні, в залежності від відстані.

2. Вартість доставки.

Вартість доставки розраховується індивідуально на кожне замовлення і залежить від:

– кількості замовленого товару

– ваги замовленого товару

– віддаленості нашого складу від адреси доставки

Нижче представлені сайти транспортних компаній, де ви можете переглянути інформацію про умови доставки, розрахунок вартості, перелік представництв та відстежити пересування вантажу по номеру декларації: ІнтаймНова пошта , ЄвроекспресМіст-Експрес

Правила отримання вантажу від транспортних компаній.

Після відправки нами вантажу, ми повідомимо вам номер декларації, кількість коробок та приблизну дату доставки. При прийомі вантажу від транспортної компанії ОБОВ’ЯЗКОВО слід зауважити на наступне:

– відповідність кількості доставлених коробок та кількості коробок вказаної в декларації. (при розбіжностях складати акт нестачі та повідомити про цей факт нас)

– має бути загальна цілісність коробок, відсутність деформацій та наявніть на коробках непошкодженого нашого фірмового скотча (при виявлені порушення вищевказаного,необхідно скласти акт,та повідомити про цей факт нас)

Заміна бракованого товару.

Важливо!!! При виявлені пошкодженого товару або скритого виробничого дефекту, ОБОВ’ЯЗКОВО повідомити нас по це по телефону або електронною поштою на протязі 10 (десяти ) днів, з моменту отримання товару. В такому разі ми замінюємо пошкоджений виріб або Ви нам його повертаєте. Повернення приймається тільки у фабричних коробках, без сторонніх записів, наклейок та цінників.

Якщо ви не повідомили нас про бракований товар, він прийматися не буде!